zaterdag 1 juni 2013

Nieuw project


Het is altijd leuk als je weer iets af hebt en aan iets nieuws kan gaan beginnen.
Het sjaaltje stond al op mijn planning, maar het patroon van het tasje kwam ik gisteren in een boekje tegen en was er gelijk verliefd op dus ik dacht daar begin ik ook maar aan. Ik heb nog geen tassen tic maar dat kan nog komen. De tas moet ik met 2 bollen gelijk haken en met haaknaald no 4,5 ben benieuwd hoe me dat bevalt want ik eigenlijk haak ik het liefst met haaknaald 2 of 2,5. Dus ik ben op haak gebied wel weer even bezig.




3 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Oh wat leuke kleurtjes, ik ben benieuwd hoor.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carola, via mn dochter hierboven ben ik eens komen piepen. Net jouw blog helemaal doorgesnuffeld. Wauw .. allemaal PRACHTIGE creaties !!! En stuk voor stuk zo netjes afgewerkt. En je haakwerk is ook al zo mooi ! Seg nu moet jouw neus onderhand aan 't krullen zijn hé ;)
    Ik kom nog terug kijken, nog een fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind eg leuk zulke reacties het is echt een waardering op mijn werk.Kom gerust een terug kijken.Hebben jullie ergens vragen over mail me gerust.

    Carola

    BeantwoordenVerwijderen