woensdag 15 mei 2013

Laptoptas

Ik was al lang van plan om een laptoptas zelf maken maar vond iedere keer niet het goede patroon. Ik had eigenlijk nog nooit een tas zelf gemaakt. Maar wel al veel over gelezen. Eens moest de eerste keer zijn. Maar ik vond wel dat hij stevig moest zijn want mijn laptop is 17 inch. En best zwaar aan gewicht. Het patroon moest ik wel aan passen aan de afmeting van de laptop. Ik had nog stevige spijkerstof in mijn kast, en zag die stof in de winkel ik dacht dat echt iets voor mij. Ik heb wel geleerd dat ik in de naadtoeslag helemaal geen enkele versteviging in moet doen. Ben er wel erg trots op want het was een heel werk. En hier is het resultaat.



12 opmerkingen:

  1. Hallo;

    Via je bericht op het sanchoforum kwam ik op uw blog terecht.

    Je laptoptas is héél mooi afgewerkt en dat voor een eerste tas, WAUW !!!

    Ik ben gelijk volger geworden van uw blogje :-)

    Groetjes, Jaimie
    http://handmadebyjaimie.blogspot.com (mijn handwerkblog)
    http://creamiekes.blogspot.com (mijn knutselblog)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige tas heb je gemaakt zeg, heel stevig ook. Veel plezier ermee!!

    groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is dan ook erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via Susie ben ik op je site gekomen. Prachtige tas heb je gemaakt, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi, net op sancho nog even gezocht naar je tas om te kijken of ik hem ook ga maken. Het is een fraaie strakke tas hoor.
    Zo'n nu verder met printen van het patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave tas!

    Heb vandaag direct stof gehaald om er ook eentje te gaan maken.
    Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige en ontzettend handige tas! Ik ben zelf ook op zoek naar een naaipatroon voor een stevige laptoptas.. Welk patroon heb jij hiervoor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heb je hiervan een patroon dat je wilt delen met mij?

    BeantwoordenVerwijderen